معرفی شرکت روغن لادن در چابهار

شرکت روغن لادن یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های روغن در ایران است .هر خانواده ایی به طور جدی نام روغن لادن را تا کنون شنیده است.
روغن لادن با داشتن تکنولوژی روغن گیری ،تولید و بسته بندی یکی از بهترین کیفیت ها را در روغن مایع خوراکی ارائه می دهد.
شرکت روغن لادن ماهیتی عربستانی -ایرانی دارد که مدیر عاملان آن با حفظ کیفیت عالی و قیمتی رقابتی توانسته اند به نوعی لیدرروغن خوراکی در ایران باشند.
شرکت روغن لادن محصولاتی متوعی تولیدمی کند که اصلی ترین آن روغن مایع خوارکی است.

 

معرفی شهر چابهار

چابَهار (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) (بلوچی: چهبار) یکی از زیباترین شهرهای جنوب خاوری بلوچستان در کرانهٔ دریای مَکُّران و اقیانوس هند قرار دارد. اسکله آن توانایی پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران به‌شمار می‌رود. بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه (افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان) به آب‌های آزاد است از اهمیت فراوانی برخوردار است و سازندگی و سرمایه‌گذاری فراوانی در آن صورت می‌گیرد؛ از جمله ساخت اسکله و افزایش گنجایش بارگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما (در خلیج چابهار) و ساخت راه‌آهن به سوی آسیای میانه و احداث فرودگاه بین‌المللی این بندر یکی از مهم‌ترین چهارراه‌های کریدور شمال-جنوب بازرگانی جهانی است.

چابهار علاوه بر موقعیت بازرگانی، دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی است. آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود. چابهار مرکز شهرستان چابهار است که در منتهی‌الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب‌های گرم اقیانوس هند قرار دارد




خرید عمده روغن لادن چابهار

برای خرید عمده روغن مایع لادن در چابهار کافی است با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.در هر نقطه از شهر چابهار که هستید سفارش شما در کمترین زمان ممکن ارسال می شود.

خرید روغن لادن برای چابهار به دو صورت امکان پذیر است ،اگر مجموع شفارش شما به وزن 10 تن مرسد با ماشین تک به صورت مستقیم ارسال می شود ،اگر سفارش روغن لادن شما به وزن 5 تا 6 تن است با ماشین خاور یا ایسوز ارسال می شود و در صورتی که مجموع سفارش خرید روغن لادن شما کمتر از این مقدار است توسط باربری های مجاز ارسال می شود. 

لیست محصولات شرکت روغن لادن چابهار

❇️روغن مایع آفتابگردان

روغن مایع ۱۶ لیتری لادن
روغن مایع ۳ لیتری لادن
روغن مایع ۱.۸ لیتری لادن
روغن مایع ۱.۵ لیتری لادن

روغن مایع ۹۰۰لیتری (۸۱۰ گرم) لادن

 

❇️روغن جامد و نیمه جامد لادن

روغن جامد 5 کیلویی لادن

روغن جامد 900 گرمی لادن

 

❇️روغن کانولا لادن

روغن کانولا 1لیتری ()810 گرمی لادن

 

❇️روغن زیتون لادن

روغن زیتون 500 میلی لادن

روغن زیتون 250 میلی لادن

 

❇️روغن مایع آفتابگردان ویتامینه لادن

روغن مایع آفتابگردان ویتامینه ۳ لیتری لادن
روغن مایع آفتابگردان ویتامینه ۱.۸ لیتری لادن
روغن مایع آفتابگردان ویتامینه ۱.۵ لیتری لادن

روغن مایع آفتابگردان ویتامینه ۹۰۰لیتری (۸۱۰ گرم) لادن

 

❇️روغن ذرت لادن

روغن ذرت 1.8 میلی لیتری لادن

 

❇️روغن مایع طلایی لادن

روغن مایع طلایی زعفرانی 1 لیتری لادن

 

❇️روغن کنجد لادن

روغن کنجد 500 میلی لادن

روغن کنجد 250 میلی لادن

 

❇️کره گیاهی صبحانه لادن

کره گیاهی صبحانه لادن طلایی

 

❇️کره گیاهی پخت و پز لادن

کره گیاهی پخت و پز لادن طلایی

 

❇️کره گیاهی پخت و پز زعفرانی لادن

کره گیاهی پخت و پز زعفرانی لادن طلایی

 

لیست قیمت محصولات شرکت روغن لادن چابهار

قیمت محصولات شرکت روغن لادن معمولاً یک تا دوبار در سال تعیین می شود.با توجه به شناور بودن قیمت ها گاهاً با عدم عرضه شرکت لادن در بازار قیمت بالاتر می رود.اما به طور کلی شرکت لادن با در دست داشتن زنجیره تامین کالا در تمام مراکز اعم از عمذه فروشان،فروشگاه های زنجیره ایی و سوپر مارکت ها قیمت های روغن های خود را تا حدی برای مصرف خانوار ثابت نگه می دارد.

در صورتی که خرید شما به صورت عمده می باشد بازار مولوی بهترین گزینه شما خواهد بود،با اولین تماس سفارش روغن لادن شما ثبت و ارسال خواهد شد.

 

تلفن شرکت روغن لادن چابهار

شرکت روغن لادن با بهره گیری از کانال های توزیع عمده مشتریان عمده خود را تامین می نماید.جهت تماس با شرکت روغن لان می توانید به خط ویژه 09123871190 از طریق پیام رسان واتس آپ پیام دید یا در ساعات اداری تماس بگیرید. 

 خط ویژه تماس  90  11 387 (0912)  در واتس آپ پیام بزنید یا تماس بگیرید  
شرکت پخش بازار مولوی: بزرگترین توزیع کننده روغن لادن در چابهار

 

آدرس شرکت و کارخانه روغن لادن چابهار

آدرس کارخانه لادن تهران می باشد و شرکت لادن نیز در همان جان مستقر است.کارخانه روغن لادن با در اختیار داشتن تکنولوژی روز و پیشرفته و سالن های متعدد تولید از روغن کشی تا بسته بندی یکی از بزرگترین کارخانه های روغن در ایران است.  

سهام شرکت روغن لادن

شرکت روغن لادن یک شرکت سهامی خاص می باشدو سهام آن خصوصی است و زیر مجموعه شرکت شهامی بهشر می باشد.

 

پخش روغن لادن تهران

بازار مولوی بزرگترین پخش روغن لادن در ایران است که محصولات شرکت لادن توزیع می نماید.در هر نقطه در ایران هستید که با تماس با واحد فروش سفارش خود را دریافت خواهید کرد.بازار مولوی میتواند در سریع ترین زمان ممکن محصولات شرکت لادن را در داخل  توزیع و به کشور های همسایه ایران صادر نماید.

 

نمایندگی شرکت روغن لادن چابهار

تمام سفارشات روغن لادن به سمت چابهار از تهران ارسال می شوذ.انواع روغن لادن مخصوص کارخانه جات تن ماهی،رستوران ها،فست فود ها ،سوپر مارکت ها ،ارگان دولتی و شرکت های خصوصی در کمترین زمان ممکن توسط بازار مولوی انجام می شود.

نمایندگیروغن لادن چابهار ,خرید روغن لادن چابهار,خرید عمده روغن لادن چابهار,فروش روغن لادن چابهار ,فروش عمده روغن لادن چابهار,قیمت روغن لادن چابهار,قیمت عمده روغن لادن چابهار,خرید اینترنتی روغن لادن چابهار,قیمت روغن لادن چابهار امروز,پخش برتد روغن لادن چابهار,پخش عمده روغن لادن چابهار,بزرگترین نمایندگی روغن لادن چابهار,پخش روغن لادن چابهار به رستوران ها,پخش روغن لادن چابهار به سوپر مارکت ها,نمایندگی روغن لادن چابهار در بازار تهران,نمایندگی روغن لادن چابهار در بازار مولوی,نمایندگی روغن لادن چابهار میدان اعدام,نمایندگی روغن لادن چابهار انبار نفت,تلفن کارخانه شرکت لادن چابهار,شماره تلفن شرکت لادن چابهار,آدرس کارخانه شرکت لادن چابهار,تلفن شرکت شرکت لادن چابهار,آدرس شرکت شرکت لادن چابهار,آدرس شرکت لادن چابهار.

 خط ویژه تماس  90  11 387 (0912)  در واتس آپ پیام بزنید یا تماس بگیرید  
شرکت پخش بازار مولوی: بزرگترین توزیع کننده روغن لادن در ایران